Thursday, April 5, 2007

Grattis Linn!!

Grattis till dig mitt hjärta på 17-årsdagen! Jag hoppas du får en underbar dag älskling, med massa roliga överaskningar och galna upptåg! Linn ska firas ikväll på Bryggeriet (?) med lite middag för massa trevligt folk!

Även MUF-middag ikväll, så det får bli att kompromissa lite, men efter alla middagar är det förhoppningsvis utgång som gäller.

Carl kom hem inatt från Åre! Skönt att ha honom tillbaka i stan, det var vart tomt utan honom. Tvillingarna Ekström sitter nu i Frankrike och glassar, tänk va orättvist!

Jag då.. sitter förövrigt på jobbet och degar just nu, väntar på Pappa som snart hämtar mig, och hoppas att jag ska hinna pussa lite på Daniel innan dess!

Hoppas påsklovet har vart bra för alla, för det börjar lida mot sitt slut. Har vart underbart med en paus från skola, plugg och lärare! Men det är dock inte långt kvar till sommarlov efter detta, men det blir två slitsamma månader framöver.

Glad Påsk
och
Grattis Linn!!

Kärlek och massa pussar,
Sandra

No comments: