Monday, April 2, 2007

Påsklov !

Hurra, äntligen här, det väntade påsklovet!
Helgen var grym, utgång både i fredags och lördags och träffade massa underbara människor. Därbland Joel som kommit hem nu denna veckan från Köpenhamn! Grymt skoj att umgås med honom hela veckan. Synd bara att jag måste jobba, men det är smällar man får ta.

Klippte mig förövrigt idag. Färgade håret lite mörkare och klippte upp det ganska mycket faktiskt och så modig har jag nog aldrig varit hos en frisör innan. Men hon var så sjukt duktig, gå dit, Kungsgatan 15, KlippCenter! Stötte på Morris där inne också efter några sms, sjukt skoj att se honom igen, var ett tag sedan sist!
Men det bästa idag kan nog ha varit att Daniel kom förbi mitt jobb och gav mig energi att jobba de sista timmarna. Men upp till jobbet kl 08.00 imorn igen och jobba fram tills 16.45, underbart, eller inte.. Får hoppas att han kommer förbi och säger hej igen så jag orkar med hela dagen.

Har ni tråkigt kan ni gå in på en rolig hemsida och kika på vilken kändis ni är lik : http://www.myheritage.com

Förresten ska jag ge er ett löfte, jag måste bli bättre på att blogga, det har ju bara gått utför på senaste tiden. Utvisning på mig!!

Massor av kärlek,
Sandra

No comments: