Thursday, April 19, 2007

Dåligt igen!!

Nu har jag blivit tillsagd av Jasmine att det kanske är dags att uppdatera denna sida och då inser jag att jag kanske börjar bli dålig på detta igen? Då slår tanken mig, kanske är inte blogga min grej? Lustigt att just den frasen rimmade men nu ska jag berätta lite vad som pågår i mitt liv.

Denna veckan har blivit löjligt mycket skola och skolrelaterade projekt så som prov, uppsatser och bokredovisningar. Och även idag sitter jag och pluggar inför ett prov jag kommer skriva imorgon kl 12.50 i byggnad, Södra. Det är verkligen kasst hur sjukt mycket det har varit nu senaste tiden och hur det kommer bli framöver. Under maj månad kommer lilla Sandra i princip inte ha några vänner kvar för hon kommer spendera för mycket tid hemma tillsammans med sina skolböcker.

Morgondagen kommer förövrigt bli en spännande dag för mig för kl 15.42 sätter jag mig på ett tåg upp till Sthlm. Alla mina MUF-are åkte upp i eftermiddags men pga mitt prov får jag infinna mig lite senare än beräknat. Men det är helt lugnt, fint folk kommer sent, brukar man ju säga!

Fredagen blir en slapp dag, förmodligen på hotellet eller båten där vi ska bo. (vi har förövrigt hört rykten om i vilket skick denna båten befinner sig i, så det ska bli spännande och se, vilka och hur många som kommer checka in på Hilton som tydligen ligger brevid.) Lördagen kommer bli en dag med utbildning och förhoppningsvis shopping (med stort S) och en middag tillsammans med MUF Stockholm på kvällen. Söndag blir hemfärd för oss och när vi infinner oss på Centralstationen, Göteborg är det ännu ingen som vet.

Ha det fint, ta det lugnt,
är det någon som vill få tag på lilla mig så funkar det alldelles perfekt på min mobiltelefon. (om båten har eluttag, vilket fortfarande är oklart.) Ni som är berörda har mitt telefonnummer.

Massa kärlek,
pussar & kramar,
Sandra.

No comments: