Monday, May 28, 2007

Pirates på bio med Daniel

Rejäl skärpning på mig nu, är så kass på detta nu men jag har haft så otroligt mycket att göra på senaste tiden. Men nu i helgen har jag vart ledig från allt vad skolan och plikter heter. Har vart hos Daniel hela helgen, med utgång i lördags och bio igår.

Tack alla som var med i lördags, jag hade sjukt kul när jag tänker tillbaka, även fast humöret kanske inte var på topp.

Pirates på bio, var sjukt bra och efter filmen åkte vi till McDonalds och tog en hamburgare för att sedan få lite sömn innan skolan för min del.

Ninas student på onsdag och Jonas student på torsdag, grattis till er och alla andra som tar studenten nu, jag längtar tills det blir min tur.

Nu hinner jag inte skriva mer, men jag ska försöka skärpa mig, ingen idé att lova längre, man vet inte hur det blir!

Kärlek
Sandra

1 comment:

Anonymous said...

Well written article.